עוגיות פקאן " אני תמותי"

העוגיות הבאות הן התמכרות גמורה לחלוטין .
אני יודעת שאתם שומעים זאת הרבה אבל אם אני מודה שהן הרסו לי את הדיאטה תסיקו מסקנות לבד .
המילוי הוא מעין קרם פקאן מדהים עטוף בבצק טעים ונמס בפה .
זכרו רק זאת הבצק חייב מנוחה טובה של מינימום שעתיים (אפשר להכין גם לילה מראש.
הדבר השני הוא אפיה בחום נמוך יחסית 165-170מעלות יניב תוצאה הכי טובה .
"עוגיות אני תמותי"
חומרים(40 יחידות בערך):
לבצק-
200 גרם חמאה חתוכה לקוביות
גביע שמנת חמוצה
כפית וניל
2 חלמוני ביצה גודל m
2 וחצי כוסות קמח (עד שלושת רבעי)
למילוי -
150 גרם חמאה
2 כוסות סוכר
כפית וניל
400 גרם פקאן קלוי
4 חלבונים
אופן הכנה :
במיקסר לעבד חמאה וניל ושמנת יחדיו.
ברגע שהמה אחידה להוסיף את החלמונים ולאחר מכן את הקמח ועבדו רק עד איחוד. הבצק נעים ומעט דביק לא יותר מידי .
הכניסו למקרר מינימום שעתיים .
עבדו יחד במיגימיקסאת כל חומרי המלית.
רדדואת הבצק על משטח מקומח מרחו את המילוי וצרו את הצורה הרצוי .  .
אפו בתנור שחומם מראש ל165-170מעלות ל20-25 דקות .
צננו וזו סוכר כשהעוגיות קרות   .
מצרפת לכם לינק ללייב  בקבוצה של מפלצת העוגיות בו תוכלו לראות סוגי צורות שונות
https://www.facebook.com/groups/345776966005447/permalink/369082950341515/



תגובות

רשומות פופולריות