טארט מרשמלו שוקולד




אני אוהבת קינוחים מושחתים שנראים מיליון דולר ( נו נתפסתי מחמיאה לעצמי ... אבל תודו שזה נכון )
מרשמלו ושוקולד זה שילוב אדיר ואם זה במעט עבודה מה טוב .
הטארט הבא ישאיר לכם טעם של עוד ואני רצינית בזמן כתיבת שורות אלו חוסל כולו כן כן מה שלא מותיר הרבה ברירה אלא להכין שוב ....המזל שההכנה היא בסך הכל 15 דקות .כן כן יש תמורה בעד העצלנות/חוסר זמן  שלי והוא פיתוח מתכוני בזק מושחתים.
אז מכיוון שלאף אחד באמת אין זמן מיותר קבלו את הקינוח המושחת שלי .
טארט מרשמלו שוקולד 
חומרים :
200 גרם פתי בר שוקו (שרוול מהחבילה )
150 גרם חמאה מומסת (כן זה מה שצריך לייצב את הטארט)
3 כוסות מרשמלו לבן 
1  מיכל שמנת מתוקה 
לגנאש -
חצי כוס שמנת מתוקה 
200 גרם שוקולד חלב 
לעיטור- 
100 גרם שוקולד לבן 
אופן הכנה :
טחנו את הפתי בר דק הוסיפו את החמאה וטחנו עוד כמה פולסים עד שאחיד .
העבירו לתבנית טארט  נשלפת ( גודל 28 מספיק ל 8 חתיכות יפות -8 אנשים ) .
הדקו טוב עם כף יבשה צרו את הדפנות של הקלתית והדקו טוב....לא צריך למרוח חמאה יש מספיק בתערובת(אני משתמשת בתבנית טפלון שמקלה על החילוץ ).
העסירו למקפיא בזמן שאתם מכינים את מילוי המרשמלו .
בסיר הניחו את השמנת והמרשמלו על להבה בינונית ערבבו טוב עד שנמס .הוציאו את הקלתית ושפכו מעל .הכניסו למקפיא שוב .
בסיר קטן הכניסו את השמנת (חצי כוס ) והשוקולד חלב וחממו על אש נהמוכה (לא אין צורך במעבדת המדען המטורף ואין צורך בבן מרי אש נמוכה תעבוד מצויין ).ערבבו טוב עד שנמס.
מזגו מעל הטארט את השוקולד והשאירו לייצוב .
30 דקות במקפיא ואחר כן שעה במקרר ....אחר כן מי שרוצה יכול לגלף תלתלי שוקולד לבן על קולפן (בלינק יש תמונות איך לגלף http://monstercookiestonimashiah.blogspot.co.il/2015/06/blog-post_6.html?view=mosaic)
מכאן ואילך אני לא יכולה לעזור לכם ....בין אם יישאר לכם או לא זה תלוי בכם .
הדרכה מצולמת 













תגובות

רשומות פופולריות