תבשיל בשר עם תפו"א ,גזר ובטטה קאסביה

התבשיל הבא כל כך קל וטעים שזה מצחיק .
אני מכינה וסוגרת את הסיר ושוכחת ממנו עד שמוכן .
אני משתמשת בבשר צלעות (הוא שומני יותר וטעים לדעתי ) אבל ניתן להשתמש גם בשריר או כל נתח אהוב.
הטוויסט שלי הוא הצילי המתוק שמוסיף בפה טעם מוכר וטעים שרק מוסיף לתבשיל.
ניתן להוסיף פול ירוק מי שאוהב(....מודה לא מצאתי כשצילמתי עבורכם )
"תבשיל בשר מנחם"
חומרים :
1 ק"ג  בשר צלעות חתוך לקוביות קטנות
3 תפו"א חותכים לפלחים
2 גזרים חתוכים לרצועות
2 חבילות ארטישוק  ירושלמי
2 כפות גדושות רסק עגבניות
3/4 כוס צ'ילי
2 כפות אבקת מרק (ללא מונוסודים גלוטומט )
מלח ופלפל לפי הטעם
2-3 כפות שמן פפריקה (איך מכינים????שימו 2 כפות פפריקה בכוס שמן ערבבו טוב ותנו לפפריקה לשקוע. השתמו בשמן לכל מה שבא לכם)
אופן הכנה :
בסיר רחב שימו שמן פפריקה .
צרבו את הבשר פלפלו והמליחו והוציאו לצלחת בצד .
צרבו קלות את הגזר תפו"א וארטישוק ירושלמי פלפלו והמליחו.
החזירו את הבשר לסיר .
בקערה הניחו רסק אבקת מרק וכוס מים רותחים .
ערבבו טוב ושפכו לסיר.
הוסיפו צ'ילי ומים עד כד 3/4 גובה הירקות.
הביאו לרתיחה והורידו את לחום נמוך בשלו עד ריכוך הבשר (לי לקח כשעתיים ) .
טיפ-ככל שהקוביות בשר קטנות כך הבשר ייתבשל מהר יותר .
אני מגישה עם אורז אדום .
אם בחרתם להוסיף פול ירוק הוסיפו אותו בזמן הוספת הירקות 

תגובות

רשומות פופולריות