"100% אהבה עצמית -לחמניות /לחם מחיטה מלאה"






למה אהבה עצמית אתם שואלים ואיך זה קשור לחיטה מלאה ???? בעיניי אהבה עצמית זה לדאוג לעצמך וחלק מזה היא לא לאכול ג'אנק (אל תסקלו אותי רגע אני עדיין אוהבת מתוק ,עוגיות ,עוגות ושללל פינוקים 😂) .מה הכוונה גאנק ?זה אומר תוספים למיניהם ,צבעי שימור ומאכל בתוך מה שלא צריך .
אז אני אוהבת את עצמי מספיק בכדי לפנק את עצמי באפייה איכותית .
אני אוהבת לאפות בבית לחמניות כן מודה באשמה . אני לא מסוגלת לחשוב על כל התוספים ומשמרים שמוסיפים (צבעי מאכל קרמל ,משמרים וכ"ו) ולכן אפיה ביתית היא פיתרון מעולה .
אני מכינה לחמניות מקמח לבן או מעורבב בקמחים אחרים אבל במתכון הבא אני רוצה להראות לכם איך להכין לחמניות מחיטה מלאה 100%.
מי שרוצה קצת פחות שיכין חצי מהקמח עם קמח לבן וחצי מחיטה מלאה .
הטריק במתכון הזה היא הנוזלים (שביחס לכל מתכון שתמצאו היחס כאן גבוהה) שמקנים רכות משגעת .
ניתן להכין כלחמניות או לחם ...אין אפליה תהנו.
100% אהבה עצמית
חומרים :
1 ק"ג קמח חיטה מלאה
2 כפות שמרים יבשים
חצי כוס סילאן (כן זה מוסיף המון )
4.5 כוסות מים חמימים
חצי כוס שמן
כפית מלח .
למריחה מעל -
ביצה טרופה עם מעט מלח (המלח מפרק את החלבון ונוח למרוח מעל ).
שומשום/זרעי חמניה/דלעת או כל סוג שאוהבים .
אופן הכנה :
ערבבו יחד את הקמח והשמרים . הוסיפו אל הסילאן ותוך כדי לישה בהדרגה את המים .
כשהבצק מתחיל לקבל צורה הוסיפו מלח ולבסוף את השמן .
אם אתם לשים ביד לושו בערך 10 דקות (כן אנחנו רוצים שהגלוטן ייתפתח יפה )
אם המיקס עובד 5-6 דקות יספיקו .
התפיחו במקום חמים עד הכפלת נפח .
לושו וצרו את הצורה הרצויה מרחו בביצה (או מעט קמח במקרה של כיכר לחם ) וזרו מעל את התוספת הרצויה .
התפיחו שנית עד הכפלת נפח (לא למהר בהתפחות אחרת הכל ייתפקשש ) .
חממו תנור ל180 ואפו 30-40 עד הזהבה .
תהנו חברים .

תגובות

רשומות פופולריות