עוגת תפוחים קלה וממכרת



עוגה תפוחים היא התמכרות בכל גרה גירסה .אני מכורה לתפוחים בכל צורה שתאפו אני שם .
העוגה הבאה קלה כל כך להכנה שאתם תברכו אותי. אין בה חמאה , שמן או הפרדת ביצים .שלא תבינו אותי לא נכון אני תמיד בעד חמאה אבל במתכון הבא לא צריך אותה והאמת אמרתי עוגת תפוחים קלה הכוונה גם על המותניים . 
אני אופה אותה בסיר גחנון אבל כל תבנית גבוהה תתאים .
כמה דברים שאתם צריכים לזכור לגביי העוגה הזו :
-אתם לא פותחים את התנור "לבדוק ", " לראות רק אם עלתה " ," להשגיח " " לחרבש הכל ".....כן אתם מתרחקים ממנו לפחות ב40 דקות הראשונות .
-חתיכות תפוחי העץ חייבות להיות דקות אחרת יהיה לכם כמות שלהם בתחתית במקום מפוזר בעוגה .
עוגת תפוחים קלה (תרתי משמע ) ע"פ מפלצת העוגיות
(העוגה נאפתה בסיר גחנון קוטר 20 )
חומרים:
3 תפוחי עץ גראנד סמיט מקולפים ומגולענים פרוסים דק דק .
6 ביצים L
כוס סוכר 
1 כפית שטוחה קינמון 
1 כוס +2 כפות קמח 
1 כפית אבקת אפיה 
חופן (שווה ערך לחצי כוס) צימוקים בהירים קטנים -השרו 5 דקות במים רותחים וסננו 
חצי כוס אגוזי מלך קצוצים
אופן הכנה :
הקציפו את הביצים (כן שלמות ) על מהירות גבוהה 3 דקות בערך . הוסיפו את הסוכר והמשיכו להקציף בערך 6 דקות עד שמתקבלת תערובת תפוחה ובהירה וברגע שמרימים את המקצף הקצף נופל בזרזוף עבה ( תראו את הסירטון תבינו ).
 ערבבו בקערה נפרדת קמח ,אבקת אפיה וקינמון .
ברגע שהתערובת הביצים מוכנה הורידו את המהירות והוסיפו את הקמח מפה זה כבר רק עד שהקמח נבלע בכדי שהנפח לא ירד ותקבלו עוגת חנק .
אם אתם לחוצים הסירו מהמיקסר הוסיפו את הקמח וקפלו אותו עם מרית ביד .
הוסיפו את 3/4 מכמות התפוחים והצימקים וקפלו ביד ( כן המיקסר פה לא מתאים )
מרחו סיר גחנון או תבנית גבוהה בשמן ורפדו בנייר אפיה .
העבירו את הבלילה וסדרו מעל את התפוחים הנותרים והאגוזי מלך 
העבירו לאפיה של 55-60 דקות בתנור שחומם מראש ל180 .
הוציאו צננו ולאחר 20 דקות הסירו מהסיר .
פזרו אבקת סוכר והגישו .

תגובות

רשומות פופולריות