הדניש המושלם ע"פ מפלצת העוגיות



לפעמים חייבים משהו מתוק אבל אין כוח לעמוד שעות במטבח .
טוב במקרה שלי זה ברוב המקרים כי למי יש כוח לעמוד שם שעות  .
המאפים האלו מושלמים בכל שעה ...בעיקר בבוקר שהחמודים מתעוררים לריחות ממכרים וצובאים על התנור ....."נו אמא מתי מוכן ??".
דניש הוא מאפה קל להכנה ...אבל ממש קל .
אני מקצרת את הנושא ומכינה עם בצק עלים (למהדרין אפשר להכין מבצק שמרים  מדופדף .....תאכל'ס אני לא מהמהדרין אני מהטועמים ליתר דיוק הטועמות ) .
את המילוי הבא אתם חייבים להכין הוא פשוט פשוט אבל ממש טעים .לא תצטרכו לצאת החוצה בחיפוש אחר גבינות מיוחדות אלא תשתמשו עם הגבינה הלבנה הפשוטה.....כן כן הפשוטה .מבטיחה לכם אתם תברכו אותי .
אני משתמשת בקונפיטורת תות ביתית ניתן להחליף בכל קונפיטורה באיכות טובה .
תכינו כמות כפולה מבטיחה שלא נשאר כלום .
דניש ע"פ מפלצת העוגיות
חומרים :
חבילה בצק עלים על בסיס חמאה
למילוי-
גביע גבינה לבנה 5% (250 מ"ל )
2 כפות סוכר....תטעמו אולי תרצו להוסיף בעיניי מושלם בכמות הזו.
1 ביצה גודל L
1 כף גדושה קמח (בהריון התחלתי לא מתקדם 😉)
1 כף גדושה אינסטנט פודינג וניל
קונפיטורה תות או כל טעם אהוב בערך חצי כוס
להברשה ביצה טרופה עם קורט מלח
אופן הכנה :
חממו תנור ל200 מעלות
הכינו את המלית :
ערבבו סוכר עם גבינה (זה השלב לטעימה 😄).
הוסיפו את הקמח ביצה ואינסטנט וערבבו טוב .
שימו לב המלית לא יציבה כמו עם גבינות קשות, טך זה הייחוד שלה היא תתיצב באפיה טלאחר האפייה תישאר רכה וקרמית .
על משטח מקומח היטב רדדו את הבצק . שימו לב לעבוד עם בצק מופשר אך יחסית קר אחרת לא תוכלו לעבוד .
חלקו את הבצק לריבועים בגודל הרצוי.
העבירו למגש מרופד ועם סכין חדה חתכו חתך מהקצה של כל ריבוע לכיוון המרכז. אנחנו לא מגיעים עד המרכז אלא משאירים מעין עיגול באמצע (צפייה בסירטון תעזור להבין )
מרחו את הביצה הטרופה מסביב .
הניחו כף ממלית הגבינה ומעל כפית של קונפיטורה . אני אוהבת להניח את הפרי שבקונפיטורה .
תפסו קצה אחד מכל פינה והדקו טוב ....וכן זה קצת מחליק ובא לכם לחטוף קריזה ולקפל הכל (.....טוב זו אולי רק אני עם הדם החם🤣😂🤣) , אך תזכרו זה יחסית פשוט.
מרחו את המאפה בביצה הטרופה והכניסו לאפייה בתנור שחומם מראש .
אפו 20-25 דקות עד שהמאפים זהובים ואם תרימו מעט תראו שתחתית המאפה זהובה  גם כן.
קררו מעט (אם ייתנו לכם לקרר משהו ) וזרו אבקת סוכר .
הגישו עם קפה חם בבוקר ואתם מסודרים ....במבחן המציאות לא כמו בסירטון שצילמתי המאפים חוסלו עוד על המגש ובגופי הצלחתי להרחיק את יושבי הבית כדי לצלם לכם משהו 🤣😂🤣🤦‍♀️.

תגובות

רשומות פופולריות