חגיגת שבועות- ע"פ מפלצת העוגיות






אני אוהבת עוגות רושם מודה באשמה . יש משהו בזיק שנדלק לאנשים בעיניים שהם רואים עוגה או קינוח מרשים.
הבעיה העיקרית היא שאני לא מוכנה בשום פנים ואופן לעמוד שעות במטבח ....למה ?מה אבד לי שם?
מצאתי קיצורי דרך כמעט לכל דבר שאני אוהבת להכין מבלי לגרוע מהיופי שלו ולא באיכות או הטעם שלו .
אחד הדברים שאני לא מוכנה להתפשר עליהם אלו חומרי גלם מצויינים .
כשהכנתי לכם את העוגות הבאות השתמשתי במוצר חדש שיש לי הרגשה שתאהבו . פודינג וניל עם גרגרי וניל אמיתי שרואים בו את הנקודות השחורות  הזעירות בקרם .המוצר שייך לחברת מאסטר שף שפיתחה מוצר האיכותי הזה .
העוגות הבאות הן עוגות קרם גבינת מסקרפונה ללא אפיה   על בסיס עוגיות שוקולדציפס ופקאן ומעל הכל פרפרי שוקולד עדינים שגורמים לכולם להתלהב ברגע שאני מגישה אותן לשולחן והכי חשוב אני לא טורחת שעות .
חגיגה שבועות - ע"פ מפלצת העוגיות
חומרים ל4 עוגות אישיות או עוגה אחת בקוטר 26 :
לבסיס -
250 גרם עוגיות שוקולדציפס
50 גרם פקאן סיני מסוכר
100 גרם חמאה מומסת
לקרם -
3 מיכלי שמנת מתוקה 38% שומן
2 כפות  מקרפונה
2 אריזות אינסטנט פודינג וניל אמיתי של מאסטר שף
לפרפרי שוקולד -
חבילת מטבעות שוקולד מריר של מאסטר שף מומס על בן מרי או בפולסים של 30 שניות במיקרו
אופן הכנה:
טחנו את העוגיות והפקאן לפירורים אחידים במגימיקס או שהכניסו לשקית סגורה וחבטו עם מערוך ( מי אמרו סדנא לעצבים בחינם ולא קיבל ) .
ערבבו יחד עם החמאה המומסת ושטחו ברינגים אישיים מרופדים מסביב עם שקף עוגות ( בכדי להקל על החילוץ ).
הכניסו להקפאה .
הקציפו את השמנת המתוקה והאינסטנט פודינג ןניל של מאסטר שף לקרם יציב אתם תראו את התערובת משנה את הגוון לצהבהב ונקודות זעירות של הוניל יופיעו בקרם.
ברגע שהקרם יציב קפלו את המסקרפונה .
זלפו  את הקרם  לרינגים ויישרו הכניסו להקפאה שעה .
את ייתרת הקרם שבשקית זילוף הכניסו למקרר.
בכדי להכין את קישוט הפרפרים בחרו ציור של פרפר שאתן אוהבים מהאינטרנט או ציירו אותה .גזרו את ציור הפרפר באמצע כך יתקבלו רק כנפיים ללא גוף .
הפרידו ביניהם ( כמו שרואים בסרטון ) הניחו מעל שקף פשוט שניתן למצוא בכל חנות כלי כתיבה ועברו על קווי המתאר עם שוקולד מומס  והכניסו לייצוב במקרר.
בכדי להרכיב הסירו בעדינות את פרפרי השוקולד מהשקף
זלפו מעל העוגות את הקרם ונעצו את הפרפרים על הקרם בצורה שתבחרו .
אם בחרתם להכין עוגה מרכזית מלאו אותה בפרפרים לקבלת מלוא האפקט
זהו פשוט וקל כל כך שאף אחד לא יאמין שאתם לא שעות במטבח .


תגובות

רשומות פופולריות