יפן בקטנה (אוניגיראזו)-סנדויץ סושי הכי קל שתכינו





המתכון הזה הוא אחד המגניבים שהכנתי הוא כל כך קל שזה מביך בכנות .
הכל התחיל אחרי שיחה עם חבר מיפן טיטו שבשיחה אמרתי לו "הילדים שלי אוהבים סושי אבל בוא נהיה כנים מעצבן לגלגל " ותשובתו הייתה "לה את לא מכינה אוניגיראזו???".
מיותר לציין שהתחלתי לחקור את הבחור על מה מדובר וברגע שהבנתי שנמצא הפתרון לבעיותיי פשוט התחלתי להכין ללא הכרה במטבח .
הילדים מרוצים ואני מיותר לציין עדיין משקרת לכולם ואומרת "שעות שעות אני במטבח " אפילו שזה לא נכון 😉.
אוניגריראזו-סנדויץ סושי הכי קל שתכינו
חומרים(6 יחדות )
לאורז-
כף שמן
2 כוסות אורז עגול לסושי
2.5 כוסות  מים
לתחמיץ -
2 כפות חומץ אורז (אני השתמשתי  של שופרסל מסדרת גרין)
2 כפות סוכר
1 כף מלח
למעטפת -
אצות (אני השתמשתי באצות אורגניות של שופרסל מסדרת גרין)
למילוי-
כל מה שאת אוהבים כעיקרון
סלמון,טמאגו(חביתה יפנית שמכינים  עם סויה ,דאשי,מירין וסוכר) ,אבוקדו,בטטה ,גזר,מלפפון....בקיצור תבחרו לבד .
אופן הכנה:
הכנת האורז-
שטפו אץ האורז טוב טוב וסננו אותו .
הכניסו  לסיר שמן,אורז ומים והביאו  לרתיחה .הנמיכו לחום הכי נמוך כסו ובשלו 12-15 דקות עד שהמים  נספגים .כבו את האש
ערבבו או ליתר דיוק קפלו בעדינות עם כף עץ /גומי את האורז  .
השאירו מכוסה עוד 10 דקות לפחות .
הכינו את התחמיץ אפשר במיקרוגל או בסיר קטן .
הכניסו את כל חומרי התחמיץ בשלו עד המסת הסוכר והמלח .
העבירו את האורז  בעדינות לקערה שטוחה רחבה זה יעזור לקרור שלו .
פזרו מעל את התחמיץ קפלו בעדינות שהכל יספג והניחו לקרור מלא .
זהו מכאן נגמרה העבודה.
מה עושים?????
מניחים את האצה שהחלק המחוספס  כלפיכם .הניחו כדור אורז קטן ועליו  את התוספות .הוסיפו עוד אורז מעל וסגרו כמו מעטפה .
הניחו הפוך ל5-6 דקות הנוזלים שבפנים יגרמו לאצה להידבק .
חתכו לחצי וזהו הגישו  עם כל רוטב אהוב.
תהנו חברים



תגובות

רשומות פופולריות