קציצות של אמא שקרנית ע"פ מפלצת העוגיות


כל אמא יודעת שלהאכיל את הילדודס זו משימה לא פשוטה . גם אם יש לך 3 כוכבי מישלן לא תעברי את המבחן של הילדים שלי.
זה מתחיל כך "יש בזה בצל ?" "יש בזה תפו"א ?" "אני לא אוכל עם עשבים בזה " זה לא כמו של סבתא שלה יותר טעים (....נשבעת בדיוק כמו של אמא שלי אבל לא עבר אצלהם )".
עם השנים למדתי תיהיי שקרנית ....כן שקרנית . רוצים לסקול אותי זה הזמן . אבל נוכחתי לדעת שברגע שהם לא רואים מה יש בפנים הם טורפים הכל .
ולשאלות "יש בצל?"....אני משקרת "מה פתאום אין"
כשהם מסיימים אני מחייכת ואומרת" נו איך יצא?"
כולם בשאגה "ממש טעים" ואני צוחקת ואומרת לבעלי   "יש בפנים בצל כוסברה פיטרוזיליה וגם תפו"א ומסתבר שהם אוהבים מאוד "
מה שהם לא רואים לא יזיק להם 😉.
על הגדול אי אפשר לעבוד אבל זה כבר לא משנה כי הוא טורף הכל בכיף .
קציצות של אמא שקרנית ע"פ מפלצת העוגיות
חומרים :
לקציצות-
1 ק"ג בשר צלעות טחון טרי או קפוא באיכות טובה אבל העדיפות לטרי
1 תפו"א גדול חתוך לקוביות גדולות
2 בצלים גדולים חתוכים לרבעים
צרור (חצי חבילה ) פיטרוזיליה
צרור (חצי חבילה ) כוסברה
1 כפית מלח
חצי כפית כורכום
כף אבקת מרק ללא מונסודיום גלוטומט
1 כפית שטוחה פלפל
1 כפית בהרת (אם אוהבים )
2 כפות שמן לטיגון
לרוטב -
כף שמן
3 כפות גדושות רסק עגבניות
1 כפית שום כתוש או 2 שיני שום כתושות
כפית מלח
כפית מחוקה פלפל שחור
כפית מחוקה בהרת (אם אוהבים )
כף מרק עוף ללא מונסודיום גלוטומט (מומס בכוס מים רותחים )
3 כוסות מים .
אופן הכנה :
לטחון את הבצל +תפו"א ואז את כל השאר יחד במיגימיקס .שימו לב שהכל טחון טוב טוב .
התערובת סופר רכה .
חממו מחבת רחבה עם השמן וטגנו קציצות גדולות יחסית .שימו לב הן מתכווצות מכיוון שיש בהן הרבה נוזלים . הן מתייצבות בטיגון .פשוט לא להפוך עד שלא מזהיב טוב .
הניחו בצד והכינו את הרוטב .
בכף שמן טגנו את הרסק והוסיפו את השום והתבלינים .
הוסיפו את המים הם אמורים לכסות את הירקות
הניחו בעדינות את הקציצות והביאו לרתיחה על אש גבוהה.
הוסיפו את האבקת מרק והמים הרותחים .
שימו לב המים מגיעים עד אמצע הקציצות .
בשלו 10 דקות על אש גבוהה ואז הנמיכו ובשלו על אש נמוכה עוד בערך 25 דקות .
הגידו עם אורז או כל תוספת אהובה .
רק אל תשכחו לשקר אחרת זה לא עובר 😂🤣😉



תגובות

רשומות פופולריות