גרנולה ביתית

ההשוואה בין גרנולה ביתית לקניה זה כמו להשוות עוגה ביתית לקניה .....כן הבנתם מצויין. ...עדיף להכין .
עכשיו היתרונות הגדולים הם :קל וזמין ,בלי חומרים משמרים ,תוספות סוכר ,שליטה בחומרים ובאיכותם משמע שליטה על מה שנכנס לפה שלכם ושל ילדיכם.
אני הראשונה ....באמת הראשונה שצווחה. ..."אם אני אמות הם לא יאכלו גרנולה במקום דגני בוקר ".....וכאן אני מודה ומתוודה שלפחות פעם בשבוע אני מכינה את כמות הגרנולה הזו ....כי היא מחוסלת.
בכדי להנגיש את הגרנולה לילדים ניתן להשתמש בהתחלה בקוואקר אינסטנט ולא הגס כמו שאני משתמשת ....אחרי שיתגרגלו מבטיחה לכן שגם הגס יחוסל.
"גרנולה ביתית "
חומרים 400 גרם קוויאר גס (מי שרוצה להחליף לילדים תתחילו בקוואקר דק אינסטנט).
1/2 1 כוסות קוקוס
3/4 כוס שקדים פרוסים
6 תמרים חתוכים גס /דק מה שאתן אוהבים
כוס צימוקים בהירים שהשרתם בכוס מים חמים (לא תאמינו מה יוצא מזה 😱 ). או חמוציות ללא סוכר אם אתם אוהבים .
2 כוסות אגוזי מלך קצוצים גס
1/2 כוס שמן קוקוס /קנולה -אני מחממת מעט כדי להביא את השמן קוקוס למצב נוזל .
1 כוס סילאן תמרים טבעי ללא סוכר (פשוט תסתכלו במרכיבים )
אופן הכנה :בקערה גדולה הכניסו את כל החומרים מזגו מעל את שמן  הקוקוס והסילאן.
ערבבו טוב עד שכל מכוסה טוב והעבירו לתבנית מכוסה נייר אפיה .
אפו ב מעלות 20 -25 דקות (לא יותר ) וערבבו מידי פעם בכדי שהתערובת לא תישרף.
כשמתקרר פרקו את הגושים הגדולים בידיים  והעבירו לצנצנת אטומה .
אני מגישה עם פירות טריים ויוגורט  ....והכל מחוסל.
                                                                    תהנו😊
       



תגובות

רשומות פופולריות