כרעי עוף ממולאות בהמון דברים טובים



את המנה הבאה אתם חייבים על שולחן החג .היא כל כך טעימה מבטיחה שאתם תברכו אותי .
מדובר בכרעי עוף ללא עמות ממולאים באורז בשר ועוד המון דברים טובים .
חברים אין דבר טעים יותר מזה ואני לא מגזימה .
אני מזגגת ברוטב סודי שלי שחובה עליכם להכיר .
כל כך קל שלא תאמינו שהכנתם בקלות רבה כל כך .
ניתן להכין ערב מראש את כל ההכנות ולהכניס לתנור לצלייה לפני הגשה .
כרעי עוף ממולאים בכל טוב
חומרים (ל-6 סועדים ):
6 כרעי עוף ללא עצמות (בקשו מהקצב ) /נקרא גם פרגית ארוכה.אני מכינה עם עור ניתן גם ללא .
למילוי -
כף שמן
1 בצל גדול קצוץ
1 כוס אורז בסמטי
2.5 כוסות מים
250 גרם בשר טחון (צלעות מספר 2 )
חצי כוס צנוברים קלויים
חצי כוס פיטרוזיליה קצוצה
1 עגבניה גדולה מקולפת חתוכה לקוביות קטנות
כפית מלח
כפית אבקת מרק עוף
כפית בהרת
כפית פלפל שחור
2 כפות סילאן
לרוטב -
2 כפות רסק
חצי כוס סילאן
חצי כוס רוטב סויה
3/4 כוס צילי מתוק
אופן הכנה :
החלו בהכנת המילוי
טגנו את הבצל עד הזהבה הוסיפו את הבשר וטגנו טוב טוב . הוסיפו בהרת ופלפל שחור .
הוסיפו אורז ומים והביאו לרתיחה .הוסיפו מלח ומים.הנמיכו את החום לנמוך ביותר .
 כסו ובשלו עד שכל המים נספגים באורז .
הוסיפו את הצנוברים ,עגבניה ,פיטרוזיליה והסילאן .ערבבו טוב הניחו לקרור .
הנילו 2 כפות גדושות בכל כרע וקפלו את קצוות העוף למעין חבילה כאשר הקצוות כלפיי מטה  .
הניחו בתבנית או סיר מתאים לצלייה בתנור (אני השתמשתי בתבנית 20×30 ) כך שהעוף יהיה צפוף בעת סידורו .לא נרצה שייפתח .
חממו את התנור ל170 מעלות.
ערבבו את כל חומרי הרוטב ושפכו מעל העוף .וודאו שהוא מכוסה טוב מכל הצדדים .
הכניסו לשעה בתנור .
העוף ייגיר נוזלים והתבנית תתמלא לא לחשוש כך זה אמור להראות .
העלו את החום ל200 מעלות ל-דקות נוספות
*אם אתם רואים שהוא משחים לפני יכולים לכסות באלומיניום .
תהנו חברים
  סירטון הכנה מלא תמצאו בערוץ של מפלצת העוגיות ביטיוב מצרפת לכם לינק -
https://www.youtube.com/channel/UC-Ace2cJTSi5wiUOZcaWchw

אם לא הצטרפת לקבוצה הכי מדהימה בפייס הגיע הזמן פשוט לחצו על הלינק - https://www.facebook.com/groups/345776966005447/







תגובות

רשומות פופולריות