הטנזיה של המלך ע"פ מפלצת העוגיות



טנזיה עם עוף מתפרק מהעצם רך רך שתתמוגגו מכל ביס .
אני מכינה את הטנזיה שלי קצת מתוק קצת מלוח ומתובל בארומה של קינמון ואניס מבטיחה לכם זה מעדן .
אני מאוד אוהבת תבשילי עוף אבל מודה שזה המנצח ומשאיר אבק לכל האחרים . שלא תבינו אותי לא נכון יש לי הרבה מתכונים טובים אבל זה אהוב במיוחד .
המנה הזו יחסית קלה להכנה ולא מצריכה יותר מידי התעסקות וזה מה שייפה בה .
הטנזיה של המלך 😉
חומרים (4 סועדים )
4 כרעיים מחולקות לחצי
2 בצלים גדולים פרוסים לפרוסות דקות
כוס משמשים מיובשים
כוס שזיף מגולען מיובש
כוס צימוקים כהים
כוס צימוקים בהירים
כוס שקד מקולף
כוס אגוזי מלך
2 מקלות קינמון
כוכב אניס
2 כפיות מלח
כפית וחצי פלפל שחור
1כוס ושלושת רבעי מים
2 כפות סילאן
2 כפות שמן קנולה
אופן הכנה :
טגנו את הכרעיים המחולקות עד הזהבה .
תבלו בחצי כפית פלפל וכפית מלח והזהיבו טוב .
הסירו מהסיר והניחו בצד . טגנו באותו שמן את הבצל על חום בינוני את הבצל ותבלו בכפית מלח ופלפל שחור.
הוספה מההתחלה של המלח והפלפל יגרמו לבצל להגיר נוזלים וזה ייקל על ההזהבה שלו מהר יותר.
בזמן שהבצל מזהיב השרו את הפירות יבשים במים חמים לחמש דקות בערך .
קלו על מחבת את האגוזים .
הוסיפו את הפירות והאגוזים  לבצל שהושחם והוסיפו את הסילאן .
הוסיפו כוס מים ובשלו דקה .
הוסיפו את הקינמון האניס והעוף מעל .
הוסיפו את ייתרת המים וכסו את הסיר .
בשלו שעה על אש נמוכה .לאחר שעה הסירו חלקית את המכסה ובשלו עוד 20 דקות .
הנוזלים יצטמצמו .
העבירו לתנור שחומם מראש ל180 ל10 דקות בערך  בכדי להשחים את העוף ולצמצם את הנוזלים יותר .
הגישו עם קוסקוס או כל תוספת אהובה .








תגובות

רשומות פופולריות