כרובית קראנצ'ית בליווי טחינת יוגורט




אני חולה על כרובית זה ממש לא משנה באיזה צורה היא מגיעה אני פשוט אוהבת את הירק הזה .
כאשר היא קראנצ'ית עם רוטב טעים ליד אני מתמכרת לכל ביס .....אבל בואו ניהיה כנים גם עך הגיזרה צריך לשמור וטיגון לא ממש עוזר לנושא .
הכרובית שלי אפויה אבל היא ממש לא מרבידה כזו אלא עסיסית וטעימה שכדאי לכם להכין .
אני מצרפת טחינת על בסיס יוגורט ....כן נשמע שונה אבל תאמינו לי שזה טעים מאוד ומתאים לכרובית.
כרובית קראנצ'ית
חומרים :
2 כרוביות בינוניות או אחת מפלצתית😉
לציפוי-
3 ביצים
3 כפות מיונז
שן שום
4 כוסות פירורי לחם מוזהבים
1/2 כוס שומשום
1 כף אבקת מרק פרווה
1/2 כוס שמן קנולה
לטחינת יוגורט-
5 כפות טחינה גולמית
5 כפות יוגורט
2 כפות לימון סחוט טרי
חצי כוס מים
כפית שטוחה מלח
אופן הכנה :
הסירו את העלים של הכרובית והפרידו את הפרחים תוך כדי שחותכים את המרכז שלה .
שטפו טוב והעבירו לסיר רחב עם מים בשלו עד שבנעיצת מזלג הכרובית רכה.
ערבבו את הביצים מיונז ושום יחד
ערבבו את פירורי הלחם שומשום ואבקת המרק.
טבלו כל פרח כרובית בבלילת הביצה ואז בפירורי לחם .
העבירו למגש עם נייר אפייה .הברישו בטפיחות עם השמן .אפו עד שהכרטביות שחומות וריספיות בתנור שחומם מראש ל250 מעלות
ערבבו את כל חומרי הטחינת יוגורט והגישו .
תהנו חברים

תגובות

רשומות פופולריות