קובה סולת בכאילו



                 

מה אנחנו לא עושים עבור הילדודס .
מכיוון שאני עצלנית אני מכינה כמות גדולה מהקובות הללו ומקפיאה . מכינה כל מרק שמתחשק וזורקת פנימה כך יש ארוחה פשוטה וטעימה במינימום מאמץ .
הקובות הללו מזכירות במראה קובה סולת אך הן ללא סולת אלא עשויות מאורז טחון ועמילן (אני השתמשתי בטפיוקה אבל ניתן להשתמש גם בקמח למי שלא רגיש לגלוטן אהל הטפיוקה טובה יותר לדעתי )
את המתכון ללא הגלוטן ניתן להכין בפסח אבל מניסיון אחרי פעם אחת לא תחזרו לרגילה .
פיתחתי את הקובות הללו לבני החמוד וכל הבית התאהב בהן כי הן רכות ומנחמות .מוזמנים להתאהב.
החלק הכי מעצבן זה טחינת  האורז . אני טוחנת במטחנת תבלינים פשוטה (בערך 120-200 שקל גג בכל חנות חשמל ) .
אפשר להשתמש באורז טחון אבל אני מעדיפה לטחון ככה שאני רואה איזה אורז אני טוחנת .
ניתן להכין מילוי לא מבושל (בשר ,בצל ,כרפס ותבלינים אבל אני מעדיפה את המילוי המבושל קודם )
קובה סולת בכאילו
חומרים(בערך 20 קובות בינוניות )
למעטפת-
2 כוסות אורז
3/4 כוס עמילן טפיוקה (תמצאו בכל סופר במדפים של המוצרים ללא גלוטן)
כפית שטוחה מלח
כף שמן
3 כוסות מים
למילוי-
1 בצל גדול חתוך לקוביות
400 גרם בשר טחון (אני משתמשת בצלעות מספר 2)
כף שטוחה בהרת
כפית פלפל שחור
כפית מלח
כף גדושה רסק עגבניות
2 כפות שמן צמחי
אופן הכנה :
* טחנו את האורז עד שהוא ממש דק והעבירו לסיר עם המים המלח והשמן .
*ערבבו עד שהמים מתאדים כבו את האש  .הוסיפו עמילן טפיוקה וערבבו עד שתקבלו מרקם של בצק דביק .
*הניחו בצד והתחילו להכין את המלית .
*בסיר רחב הכניסו שמן ובצל טגנו עד הזהבה
*הוסיפו את הבשר טגנו עד דינוי צבע הוסיפו רסק ותבלינים  טגנו טוב והעבירו למסננת בכדי להיפטר מעודפי שומן ונוזלים.
* בידיים רוטובות צרו כדור ופתחו גומה הכניסו מילוי וסגרו טוב .
*עכשיו אפשר להקפיא ככה  עד לשימוש או להעביר למרק לבחירתכם. לבשל 20 דקות (להכניס למרק רותח ואז להנמיך ולבשל 20 דקות מכוסה)
לא לערבב את הסיר .
במתכון הזה טיגנתי בצל הוספתי רסק עגבניות לקט ירקות קפוא ומעל הכל מים וכף ציר עוף (השתמשתי  במשחת ציר של קנור ).
הבאתי לרתיחה הוספתי מלח פלפל ומעט בהרת והכנסתי את הקובות .
הדרכה מצולמת -






תהנו חברים .
אם אתם רוצים לראות עוד תכנים של מפלצת העוגיות
מוזמנים להיכנס ולפרגן לעמוד הפייסבוק של מפלצת העוגיות
https://www.facebook.com/pages/%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%A6%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA/491145951003374
עמוד הגוגל + של מפלצת העוגיות
https://plus.google.com/u/0/b/118194062814905192562/118194062814905192562/videos
עמוד האינסטגרם -
https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.instagram.com/cookie_monster_toni_mashiah/&ved=2ahUKEwiFzenSq_PYAhXLkywKHbwOCV4QjjgwAHoECA8QAQ&usg=AOvVaw0ZosPgUXlgTSdLluYQ7CbI

תגובות

רשומות פופולריות