עוד מעט מוכן קציצה

כולנו לחוצים בזמן הכל מהר מהר . אני בעד קיצור תהליכים ואם אפשר לבשל הכל בסיר אחד מה טוב .
הקציצות הללו מוכנות תוך 25 דקות וזה בדיוק הזמן שיקח גם לאורז (כמו שאני בחרתי להגיש )להתבשל בו זמנית .
25 דקות ויש לכם ארוחה לתפארת.
אני קוראת להן  עוד מעט מוכן קציצה  כי זה המשפט שאני אומרת לילדודס שלי שאני מבשלת ובזמן הזה הם מנסים לדכנע אותי להתיר להם לאכול שטויות . הן פיתרון אידיאלי למי שנכנסכרגע הביתה וצריך להעמיד ארוחה מתוקתקת לילדודס
"עוד מעט מוכן קציצה"
חומרים :
500 גרם חזה עוף טחון (אפשר גם להחליף בהודו אם רוצים )
כוס פירורי לחם לא מוזהבים (מי שרוצה חלופה ללא גלוטן שימיר בתפו"א גדול מבושל מעוך לפירה)
כף גדושה פפריקה מתוקה
כפית שטוחה פלפל חריף שחור
כף שטוחה מלח
2 שיני שום כתושות (או 2 קוביות שום כתוש דורות )
כפית מרק עוף (ללא מונסודיום גלוטומט)
כפית בהרט
3 כפות שמן
לרוטב-
2 כפות גדושות רסק
מים רותחים עד כיסוי
כף מרק עוף מומס במים רותחים אם אתם מהמהדרים החליפו בציר עוף .
קופסא שעועית ירוקה (מי שרוצה ניתן להחליף בסנפרוסט קפוא רק קחו בחשבון שייקח עוד 10 דקות )
כפית בהרת
כף מלח
כפית שטוחה פלפל שחור
אופן הכנה:
ערבבו טוב את כל המרכיבים לקציצות .
חממו  שמן במחבת רחבה או בסיר סוטאז .
טגנו בעדינות את הקציצות עד הזהבה .
הוסיפו את השעועית הרסק והמים הרותחים עד שהרסק מתמוסס.
הוסיפו תבלינים ואת מרק /ציר העוף ובשלו עד הסמכה (ניתן לסגור בשלב הזה את הסיר ) על אש בינונית .
הגישו עם אורז /פירה/פולנטה או קוסקוס (למי שלא רגיש לגלוטן )




תגובות

רשומות פופולריות