חאצ'פורי מושלם



חאצ'פורי הוא מאפה גיאורגי מושלם . מעין סירות בצק ממולאות גבינה וחלמון רך באמצע .
אני מכינה גרסה שלי לנושא וכמובן היא מפלצתית לחלוטין.
אני אוהבת להכין את החאצ'פורי שלי די גדול (אורך מגש ) שילוב של חאצ'פורי לפידה טורקי ...וזה יוצא טעים כל כך אתם תתעלפו .
הבצג שאני מכינה רווי נוזלים כך שאם אתם פחות מיומנים פתחו על נייר אפייה והעבירו לתבנית עם הנייר .
חאצ'פורי  מושלם
חומרים (ל-6 סועדים רעבים או 8 פחות 😂):
לבצק -
2 כפות שמרים יבשים
2 כפות סוכר
3 כוסות מים
7 כוסות קמח
1/2 כוס שמן קנולה
1 כף מלח
למילוי -
500 גרם בולגרית מעודנת
500 גרם מוצרלה מגורדת
3 ביצים
לשימון המשטח -
רבע כוס שמן
מעל -
50 גרם לקוביות
50 גרם חמאה מומסת
אופציה לאוהבים -
חלמון
אופן הכנה -
ערבבו יחד שמרים ,סוכר ומים וחכו להתססה .
הוסיפי קמח ולושו 6 דקות .
הוסיפו שמן ולקראת סיום את המלח .
זמן הלישה הוא מינימום 10 דקות חברים כך שמיקסר יועיל פה ...אלא אם חשבתם על התעמלות תוך כדי 😂.
פזרו מעט קמח מעל והתפיחו עד הכפלת נפח.
ערבבו יחד את חומרי המלית .
חלקו את הבצק לכדורים .
פתחו כל כדור למעין עיגול ופזרו כף גדושה מהמלית עד הקצוות.
גלגלו את הקצוות לכיוון המרכז והדקו בצדדים (ראו סירטון מלא ביטיוב בערוץ של מפלצת העוגיות )
למי שמיומן ניתן לעשות זאת על משטח משומן ולהעביר לתבנית למי שפחות אפשר על נייר אפייה ולהעביר לתבנית .
אפו בתנו. שחומם מראש ל200 מעלות עד ששחום .
אם את אוהבים ניתן להוציא 4 דקות לפני הסיום ולהוסיף במרכז את החלמון ולחזיר לתנור .
כאשר המאפה חם הברישו בחמאה מומסת את הצדדים והוסיפו קוביית חמאה שלא ייחסר


תגובות

רשומות פופולריות