חטיפי שוקולד קראנצ'ים






חטיפי שוקולד קראנצים שיגרמו לכם להתעלף כל פעם מחדש .
יש לי חולשה לשוקולד וכזה שהוא גם עם קריספיות ...זהו קניתם אותי .
המתכון הבא קבע במטבח שלי והוא אחד הטובים שלי ....כן אני צנועה 😂🤣.
תפנקו אהובים או תתפנקו בעצמכם גם יכול להתאים העיקר תחייכו ותרעישו עם הקראנציות בכל ביס 😏😉.
חטיפי שוקולד קריספיים
חומרים (10 חטיפים גדולים ):
300 גרם שוקולד אהוב(חלב ,מריר או לבן מה שמתחשק לכם )
100 גרם חמאה
100 גרם חלבה חתוכה
1/2 כוס דבש
1 כוס פקאן קלוי
5 כוסות קורנפלקס ללא סוכר (יש של קלוגס או ספיישל k וגם של תלמה אם לא טועה ...פשוט חא הסוג המצופה סוכר)
אופציה - להחליף חצי כוס של קורנפלקס בקוקוס קלוי או רגיל
אופח הכנה :
המיסו את השוקולד (עצלנים כמוני בפולסים של 30 שניות במיקרו ולערבב כל פולס )
העבירו לתבניות סילקון עם שקעים לבחירתכם .
אני מעבירה עם שקית זילוף כי זו השיטה הכי פחות מלכלכת .אם אין בעדינות עם כף .....כן כן זה אפשרי שלא ימכרו לכם סיפורים כל הפלצנים .
המיסו במחבת גדולה חמאה, דבש וחלבה עד שנמס .
הורידו מהאש והכניסו את הפקאן והקורנפלקס .
ערבבו טוב והוסיפו מעל השוקולד .
שימו לב לא מקררים את השוקולד אלא עליו כשהוא חמים מוסיפים .
מקררים 40 דקות במקפיא .
מעבירים למקרר בקופסא אטומה ...מאחוריי כל הדברים שם תתקשו לשלוף ...ואולי לא תיהרס לך הדיאטה

תגובות

רשומות פופולריות