מנצנצות




אוכלת ,נושמת חיה אופנה ...מסתבר שגם אופה אופנה ????
זו הגירסה שלי לעוגיות בוהן ...רק יותר מנצנצת (מישהו אמר גלאםם )
עוגיות פריכות על גבול המתפוררות עם טעם עשיר ומילוי שוקולד לבן...וכמובן ״לבוש מנצנץ ״
״מנצנצות ״
חומרים (ל40 -45 עוגיות )
200 גרם חמאה רכה. 
3/4 כוס אבקת סוכר 
2 כוסות קמח 
כפית וניל 
2 כפות קקאו איכותי (הולנדי)
לעיטור -סוכר גבישי לבן (בכל הסופרים )
למילוי-100 גרם שוקולד לבן 
כפית וחצי סירופ תירס (גורם למילוי ליהיות גמיש ומבריק ...אם אין סוף העולם לא הגיע הוסיפו כעת שמן צמחי זה יהיה מבריק אל לא גמיש אבל...טעים)
אופן הכנה :
נפו את הקמח עם אבקת הסוכר הוסיפו חמאה וניל ואז הוסיפו את הקקאו המנופה (אני מוסיפה בסוף בהדרגה ואם אחרי כף וחצי נראה לי הבצק כהה מספיק לא מוסיפה יותר ).
הכניסו לשקית קטנה ולמקפיא 10-15 דקות עד שמתקשה (בזמן שבשקית צרו צורת מלבן שטוח )
הוציאו וחתכו לריבועים קטנים (כל ריבוע יהפוך לעוגייה .
טבלו את הידיים במעט קמח גלגלו מהר כל ריבוע לעיגול וגלגלו בסוכר .
אפו בתנור 10 דקות ב180 מעלות והוציאו .צרו גומות בעוגיות (קחו בחשבון העוגיות מכפילות גודל אז צרו אותן קטנות ).
אני יוצרת את הגומות עם הקצה של כף העץ שלי (אפשר כל דבר עגול ,קצה סכו״ם /פקק של טוש )
אפו עוד 5-6 דקות נוספות הוציאו וצננו.
המיסו את השוקולד הלבן (אני ממיסה במיקרוגל בפולסים של 30 שניות )
הוציאו ערבבו עם סירופ התירס ,המתינו כמה דקות והעבירו לשקית זילוף .מלאו כל גומה בשוקולד וזהו.
בתיאבון
לרגישים -ללא גלוטן -החליפו את הקמח בכוס קמח סויה וכוס קורנפלור .
לרגישים לחלב -המירו במחמאה ומלאו בחלבה

תגובות

רשומות פופולריות